6 תשובות
תעיפי אותו לקיבינימט
תעזבי אותו חרא של בן אדם עוזב אותך בגלל נושא שיחה
שואל השאלה:
הוא רשם לי כזה ככה
מה קורה שמעי אני מרגיש כאילו שאנחנו לא כמו בהתחלה אני חושב שנראלי שנפסיק לדבר לטובת שנינו לא בכוונה רעה את אחלה של ילדה פשוט אנחנו לא כמו בהתחלה מקווה שתביני לילה טוב
הוא רשם לי כזה ככה
מה קורה שמעי אני מרגיש כאילו שאנחנו לא כמו בהתחלה אני חושב שנראלי שנפסיק לדבר לטובת שנינו לא בכוונה רעה את אחלה של ילדה פשוט אנחנו לא כמו בהתחלה מקווה שתביני לילה טוב
אנונימית
לא מנתקים קשר ככה, פשוט מדברים פחות בשביל לנתק, ובכל מקרה הוא סתם איזה אחד מעצבן לא פלא שאין לא ידידים או ידידות אם הוא מוותר כל כל מהר אל תנסי להמשיך תמצאי לך ידיד טוב יותר
שואל השאלה:
היה לי עוד הרבה עד שרבתי איתם אז נשארתי רק עם אחד וכול השאר רחוקים ממני איזה כיף לי
היה לי עוד הרבה עד שרבתי איתם אז נשארתי רק עם אחד וכול השאר רחוקים ממני איזה כיף לי
אנונימית
יואו זה ממש חוסר טאקט. את לא צריכה אותו מגיע לך ידידים הרבה יותר טובים
באותו הנושא: