7 תשובות
מצויין
כן למה שזה לא יהיה טוב
כע
אומר הילדון שקם בשש והולך לישון באחת בלילה
אומר הילדון שקם בשש והולך לישון באחת בלילה
כן.
כן זה מעולה הלוואי עלי חחח
אכן
הלוואי עליי, כן
באותו הנושא: