6 תשובות
שומם
אנונימית
חח בעיניי זה טיפה משעמם, אם את שואלת אותי
מצד שני, אני אוהבת גם שקט. אז לא יודעת תלוי בך
מצד שני, אני אוהבת גם שקט. אז לא יודעת תלוי בך
אנונימית
משעמם טיחו,
נראלי שממש שקט שם
שואל השאלה:
שקט בקטע טוב או רע?
שקט בקטע טוב או רע?
אנונימית
אני חושבת ששקט שם רצח, בהצלחה!
אנונימית
באותו הנושא: