2 תשובות
עצה שלי.. תשאלי אנשים שמומחים שם על אפקט הafter burn
ונסי להעלות את האימונים לשלוש פעמים בשבוע, עם תזונה נכונה והרבה כוח רצון, את יכולה להוריד כמויות מאוד גדולות, תלוי במשקל הנוככי שלך, ובאחוזי שומן (לא טראנסים) בעברים לאפשק קוראים השריפה שאחרי - אפטר בארן
ממש להוריד תוך חצי שנה בערך...