7 תשובות
ידידה זה כמו חבר בן רק עם כל השיט והדרמה של בנות.
בדרך כלל אני מרגישה שבנות יותר שופטות מהר , תופסות סטיגמות
אין סיבה
זה משתנה מאחד לאחד המין של בן אדם לא מגדיר את איך ומה שהוא יענה לך
זה משתנה מאחד לאחד המין של בן אדם לא מגדיר את איך ומה שהוא יענה לך
אני לא חושבת שצריך להכליל. אבל לרוב בנות קנאיות יותר
כאילו גם אני קנאית כן
כאילו גם אני קנאית כן
בנות לפעמים שופטות לרוב מהר יותר מוצאות על הרבה דברים לריב (לא מכליל)
בנות יותר שופטות , יש בנות שיעבירו את הנושא שיחה אליהם כדי שתיעצי לה ( לא מכלילים אבל זה אופי) בנות יותר מרכלות ומספרות על השיחה אבל בדרכ זה באמת השיפוט
בנים יותר מחמיאים מאשר בנות בדרך כלל ..
באותו הנושא: