6 תשובות
לא הבנתי את השאלה
שואל השאלה:
איך זה הגיןני ארבע יחידות? ואני לא מוגבר ולא כלום
איך זה הגיןני ארבע יחידות? ואני לא מוגבר ולא כלום
אנונימית
כן, ניגשתי שמה שעברה גם
כן
לא מה
אני ארבע
מלפני חודש היה לי מתכונת
אה אני ביא כן
אני ארבע
מלפני חודש היה לי מתכונת
אה אני ביא כן
שואל השאלה:
אם זה הגיןני שבכיתה י ארבע יחידות במתמטיקה ניגשים למתכונת?
אם זה הגיןני שבכיתה י ארבע יחידות במתמטיקה ניגשים למתכונת?
אנונימית
באותו הנושא: