5 תשובות
רק לך
שואל השאלה:
מה???????? זה באמת עובד לך?!
אנונימית
כן יש לי vpn 1.1.1.1 בלעדיו זה לא עובד
שואל השאלה:
אני רואה דרך האייפד... אז זה מכשיר של אפל אבל את האמת אני לא רוצה להוריד עוד אפליקציות... כי עובדה שלפני כמה ימים זה עבד לי בלי שום אפליקציה.... מקווה שזה יחזור לעבוד לי מהר...
אנונימית
זה פשוט להוריד ולהפעיל את זה וזה יעבוד
פשוט חוסמים את האתר כל הזמן בארץזה למה צריך vpn