5 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה ,אבל לא נראה לי שהוא רוצה להמשיך את הקשר בתור ידידים מפני שהוא אשכרה אומר שזה קורע אותו לעשות את ההפרדה הזאת בין ידידה לחברה ...ומתי שדיברנו על זה הוא היה ממש על סף דמעות..
אנונימית
שואל השאלה:
^לא יודעת....
אנונימית
שואל השאלה:
אני יכולה לדבר איתך בפרטי פליזז?
אנונימית
שואל השאלה:
אוקי,תודהה
אנונימית
שואל השאלה:
אני מרגישה כלפיו משהו ..אבל זה רגש של ידידים לא של אהבה
אנונימית