6 תשובות
שמע שאני מה זה מזדהה איתך
שואל השאלה:
אנחנו די אומללים
אנחנו די אומללים
אנונימי
גם לי לפעמים קשה עם זה
שואל השאלה:
i feel you אנשים
i feel you אנשים
אנונימי
נעבור את זה איכשהו, לוקח לזה כמה זמן, אבל נשתדל. זה קשה באמת לשחרר אני שונאת להיות תקועה בזה..
אתה אדיש אבל נקשר בקלות? מה
אנונימית
באותו הנושא: