10 תשובות
אם אני זה נורמלי
לא
לא
גם אני סיס
כן, כל אחד והצרות שלו
אבל למה?
אבל למה?
לא גם אני ככה :,)
כנל
לא גם אני לגמרי ככה אני הכי לא ביישנית אבל עם אוכל מתביישת זה לגמרי בסדר אבל תאכלי שזה לא יגרום לבעיות אחרות...
גם אני לא אוהבת לאכול יותר מדי ליד אנשים
באותו הנושא: