5 תשובות
קחי מורה פרטית. תלמיד ממוצע צריך לדעת כבר פרבולות בכיתה ט.
שואל השאלה:
הנה אני לא יודעת מהזה אפילו פרבולות
אנונימית
שואל השאלה:
אני אפילו לא יודעת כפול זה מסובך לי אני לא אוהבת את הדבר הזה
אנונימית
אני חושבת שעדיין לא הסוף ויש לך זמן ללמוד
אל תיהי ראש קטן
את חייבת...בלי מתמטיקה אין בגרות.
תשקיעי עכשיו כי את בכיתה דמלמדים די אצ הבסיס וגם לי היה קשה והייתי מקבלת ציונים נוראיים אבל חייב להשקיע בשביל תעודת בגרות אני מאמינה שתצליחי אולי תקחי מורה פרטית שתעזור לך בכל מקרה את יכולה לפנות אליי ואני יכולה לעזור לך:)
בהצלחה!!