4 תשובות
תעשי את זה פשוט תדעי שאת לא חייבת להגיד תמיד כן אם זה לא מתאים לך יש מצב שאת גם לפעמים מפחדת להגיד לא או שאת רוצה למצוא חן בעיניהם .
אנונימית
שואל השאלה:
^ אבל זה כל כך מעצבן ובגלל זה אנשים מרשים לעצמם לנצל אותי ואני לא רוצה להיות "סמרטוט" שלהם בא לי לעשות שינוי, אני לא מתכוונת להיות רעה לאנשים אבל אני רוצה להיות פחות נחמדה מבדרך כלל
^ אבל זה כל כך מעצבן ובגלל זה אנשים מרשים לעצמם לנצל אותי ואני לא רוצה להיות "סמרטוט" שלהם בא לי לעשות שינוי, אני לא מתכוונת להיות רעה לאנשים אבל אני רוצה להיות פחות נחמדה מבדרך כלל
אנונימית
אל תפסיקי
אנונימי
אל תיתן לאנשים לנצל אותך תשים את עצמך במרכז.
אנונימית
באותו הנושא: