3 תשובות
אומייגד גם לי זה ככה חברות שלי בכיתה השנייה ואנחנו רק בהפסקה ביחד ובשיעורים עני לבד ומשועממת עוד שנייה נרדמת
יאפ
שואל השאלה:
אוי אני מבינה אותך זה ממש מבאס :(
אוי אני מבינה אותך זה ממש מבאס :(
אנונימית
באותו הנושא: