6 תשובות
גם לי אין.. זה לא מוזר בכלל
זה לא מוזר בכלל
גם לי סיס
לא
זה יבוא מתישהו...
זה יבוא מתישהו...
אולי את לא נמשכת לבנים?
נופ
באותו הנושא: