8 תשובות
גם אני לא יודע...
סטאן מאמאמוו
ואין לי מושג
יש מחאות נגד הממשלה ובגלל שהיו המונים של אנשים שנלחמו נגד המשטרה.... 900 נפצעו ו19 נהרגו
יש הפגנה נגד משהו ויש הרבה הרוגים
אנונימית
הממשלה משנה את החוקי מיסים ויש מחאות למיטב זכרוני.
שואל השאלה:
כןן כולנוו
מצטרפת לשאלה
אגב
מאוהבת קשות ביצור המקסים שבתמונת פרופיל שלך