6 תשובות
לא זה בסדר יש יותר נמוכים
אני בן 16 1.71

זה בסדר
מה יש לך יש ילדים בגיל 18 מטר 55
יש לך אחלה גובה אחי
אתה תהיה גבוה יותר עם הזמן
אתה רק בין 16
זה לגמרי אחלה
אנונימית