4 תשובות
עבר כבר מזמן,שנה הבאה(;
לדעתי עדיף שתקני לה משהו (:
היא בטח ממש חמודה ולא נורא מתנה יכולה להיות גם מילה טובה בשבילה
היה ומת, לא מביאים מתנה באיחור כל כך.
פעם הבאה תדעי להביא לה משהו.