4 תשובות
עבר כבר מזמן,שנה הבאה(;
לדעתי עדיף שתקני לה משהו (:
היא בטח ממש חמודה ולא נורא מתנה יכולה להיות גם מילה טובה בשבילה
היה ומת, לא מביאים מתנה באיחור כל כך.
פעם הבאה תדעי להביא לה משהו.
פעם הבאה תדעי להביא לה משהו.
באותו הנושא: