8 תשובות
בגלל אמנת ז'נבה
אין לנו ברירה
אין לנו ברירה
אנונימי
שואל השאלה:
תחשבו שהבן אדם פשוט הלך ברחוב ונרצח זה נראה לכם בן אדם נורמלי מי שיעשה ככה??
תחשבו שהבן אדם פשוט הלך ברחוב ונרצח זה נראה לכם בן אדם נורמלי מי שיעשה ככה??
מעניין אותי אם הגזענים פה יגידו אותו דבר על ברוך גולדשטיין או על המחבל היהודי ששרף משפחה שלמה למוות בדומא
דיג'יי
מה הקשר גזענים?
הם דיברו על המחבל
לא על הכלל הערבי...
מה הקשר גזענים?
הם דיברו על המחבל
לא על הכלל הערבי...
אנונימית
כי אנחנו יותר טובים ממנו
^ בוא נפציץ את כל עזה כי זה יפגע בחמאס...
ברוך גולדשטיין לא היה מחבל https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,l-2883154,00.html
אנונימי
באותו הנושא: