התחברות
הרשמה
עשו לי בדיקת גובה ויצא שאני
1.66 אני בת כמעט 17 מה אתם חושבים על הגובה הזה הוא טוב או שלא (נמוך/גבוה)
6 במאי 2021, 21:14
בדיקות
גיל 17
גובה
3 תשובות
גובה מעולה
H
Hahahahh
סבבה
Beamer Boy
זה גבוה ולא נמוך זה אחלה ממש
א
אין שם:/
באותו הנושא:
עשינו היום בדיקת משקל וגובה ויצא שאני רזה מדי ולא הבנתי למה. (לנו ולכיתה ז' ואני כיתה ח'.) המשקל שלי יצא המשך למטה^
בדקו לי גובה ויצא שאני 1.82 וחצי אז מה זה אומר שאני 1.82 או 1.83?
עשיתי בדיקת קורונה ויצא שלילי אני חייבת להיות בבידוד עדין או שאני יכולה לצאת ?
עשיתי בדיקת IQ באינטרנט ויצא לי 126, כמה לכם?
איך זה הגיוני שעשיתי בדיקת תווי פנים לי ולדוגמניות ויצא שאני יותר יפה מהדוגמנית?!
אם עשיתי בדיקת DNA ויצא שאני מקסיקנית (פירוט)
מאחר לי המחזור בשבוע עשיתי בדיקת הריון ויצא שלילי ועדיין לא קיבלתי מה לעשות?
אם עשיתי בדיקת קורונה יצא שאני חולה קורונה אני אעשה עוד בדיקת קורונה בסוף הבידוד ?
עשיתי בדיקת דם ויצא שחסר לי
עשיתי בדיקת מהירות אינטרנט באייפון שלי ויצא לי מהירות הורדה 1.73Mb מה זה אומר?
אני עשיתי בדיקת הריון ויצא...(ההמשך למטה) בבקשה תענו מי שיודע!!