4 תשובות
מים מיסלריים זה בדכ להורדת איפור אז את משתמשת בהם לפני הסבון פנים
בבוקר
סבון פנים
טונר/מי פנים (לפעמים זה גם נקרא מים מיסלריים צריך לבדוק, לא חובה)
קרם פנים
שמן לפנים ואת מעשה עם הרולר
קרם הגנה
בלילה את עושה
סבון פנים
טונר/מי פנים
קרם פנים
שמן ורולר
בלי קרם הגנה
תקשיבי את השמן שמים אחרי הקרם אני יודעת שזה נשמע לא הגיוני אבל זה ככה
ערב -
סבון פנים
מים מיסלריים
רולר לעיסוי (2-3 פעמים בשבוע)
שמן לפנים אחרי העיסוי/קרם פנים - שימי לב שהוא בלי spf כי זה לא טוב בלילה..

בוקר -
מים מיסלריים
קרם פנים עדיף עם spf ואז את לא חייבת לשלב קרם הגנה
קרם הגנה
שואל השאלה:
להשאיר את השמן על הפנים?
אנונימית