12 תשובות
אם זה אמיתי אתה מגעיל
אם זה בצחוק שתדע זה לא מצחיק
אם זה בצחוק שתדע זה לא מצחיק
לא אתה לא גבר אתה אדם מגעיל כי אתה לא צריך להיות עם אישה נטו כדי לשכב
אתה מוזמן לקרוא לי סימפ אבל אני יודע שאני אחד שמבין שזה לא נעים שמישהו רוצה אותך רק כדי להשתמש בך הלוואי ותבין את זה גם
אתה מוזמן לקרוא לי סימפ אבל אני יודע שאני אחד שמבין שזה לא נעים שמישהו רוצה אותך רק כדי להשתמש בך הלוואי ותבין את זה גם
שואל השאלה:
מה לעשות שזה נכון....
מה לעשות שזה נכון....
אנונימית
שואל השאלה:
מה שהוא אמר
זה מה שרוב הבנים עושים
וכמעט ואין בנים שמתחשבים ומכבדים
ואם יש אז הם תפוסים כבר
אז מה שנשאר זה לחכות שייפרדו מחברות שלהם?
אבל לא בא לי להיות חרא
מה שהוא אמר
זה מה שרוב הבנים עושים
וכמעט ואין בנים שמתחשבים ומכבדים
ואם יש אז הם תפוסים כבר
אז מה שנשאר זה לחכות שייפרדו מחברות שלהם?
אבל לא בא לי להיות חרא
אנונימית
אני בטוח שיהיה לך את המישהו הזה שלא ירצה להשכיב אותך וירצה אותך בשביל זוגיות נפלאה ופורחת גם בלי שתשכבו
בהצלחה על תשימי על האפסים האלה שרוצים אותך נטו כדי לשכב
בהצלחה על תשימי על האפסים האלה שרוצים אותך נטו כדי לשכב
צר לי לאכזב אבל גם את היפות מנסים להשכיב זה לא קשור
אנונימית
דבר ראשון תמיד תזכרי שאת יפה כמו שאת
דבר שני אל תעשי שינוי רק בשביל הסביבה ובשביל הבנים שימי עליהם ז*ן מה אכפת לך מה הם חושבים עלייך לכי בביטחון לכל מקום בכל מצב נראה אם הם יתיחסו אליךך ככה
דבר שלישי אם את רוצה להשתנות בשביל *עצמך* ולא בשביל אחרים יש מלא דרכים שאפשר לעשות לא קשור לדיאטה וספורט כמו סטילל ושונה דרכי איפור שונות וכו'... אבל לאעולם אל תעמידי את עצמך במצב שאת לא מעריכה את עצמך כמו שאת הייתי במצה הזה זה וזו התקופה הכי חרא שהייתה לי אי פעם
דבר שני אל תעשי שינוי רק בשביל הסביבה ובשביל הבנים שימי עליהם ז*ן מה אכפת לך מה הם חושבים עלייך לכי בביטחון לכל מקום בכל מצב נראה אם הם יתיחסו אליךך ככה
דבר שלישי אם את רוצה להשתנות בשביל *עצמך* ולא בשביל אחרים יש מלא דרכים שאפשר לעשות לא קשור לדיאטה וספורט כמו סטילל ושונה דרכי איפור שונות וכו'... אבל לאעולם אל תעמידי את עצמך במצב שאת לא מעריכה את עצמך כמו שאת הייתי במצה הזה זה וזו התקופה הכי חרא שהייתה לי אי פעם
אנונימית
אם תבואי בגישה כזאת, כנראה שלא תמצאי, כי זאת שטות
לא זה רק הבנים הסתומ*ם לא כולם
בואי נתחיל מזה שזה לא מה שרוב הבנים עושים. דבר שני, את לא חייבת חבר.
שואל השאלה:
אבל אני רוצה חבר
אבל אני רוצה חבר
אנונימית
שואל השאלה:
נכון לא רוב הבנים, כל הבנים!!
נכון לא רוב הבנים, כל הבנים!!
אנונימית
באותו הנושא: