7 תשובות
שואל השאלה:
כי נתקלתי בשאלה מישהי שאלה :אם בת לא שמה בושם האם זה מוריד
והגיבו לה שכן
לפני כמה זמן
אנונימית
נראלי שמה שהם התכוונו בשאלה אז כאילו אם אין לה בושם אז היא לא ריחנית... וזה לא נכון.
את בסדר לדעתי וזה גם בסדר לא לשים בשמים וקרמים
איכס
אנונימית
שואל השאלה:
הנה עוד אחת ^
אמרתי לכם
אבל אני מתקלחת אמרתי
אנונימית
כל עוד את לא מדיפה ריח של גופה וזיעה אז זה בסדר
את יכולה לשים שמני גוף או דאודורנט (יש ספריי, רול און, סטיק לא חסר יש גם מגבונים)
שואל השאלה:
אני שמה דאודרנט
אנונימית
אה נו אז סבבה פשוט תתקלחי הרבה ותשימי דאודורנט
לא חןבה בושם זה פשוט בטיחות על בטיחות :)