18 תשובות
לא נורא , יום ראשון תדברו
תדוני לכף זכות אולי עבר עליו משהו לא נורא תיהיה חזקה תשלחי לו הודעה או משהו
אולי היה לו פשוט יום קקה?
שואל השאלה:
הוא דיבר עם כולפ איתי לא
הוא דיבר עם כולפ איתי לא
אנונימית
באסה
אני במקומך לא הייתי נכנס לסרטים עד יום שלישי ככה לראות אם זה משתנה
אני במקומך לא הייתי נכנס לסרטים עד יום שלישי ככה לראות אם זה משתנה
שואל השאלה:
אבל עכשיו אני לא אראה אותו היום ולא מחר ואני אשתגע
אבל עכשיו אני לא אראה אותו היום ולא מחר ואני אשתגע
אנונימית
חחח גם ככה לא תראי אותו לא?
שואל השאלה:
לא הבנתי
לא הבנתי
אנונימית
גם ככה את לא רואה אותו עד יום ראשון כמו כל שבוע...
שואל השאלה:
נו ברור אבל אם היינו בטוב היום אז היה לי יותר קל אבל עכשיו שהיום הוא לא שם עליי אני בחרא מצב רוח וסטרס שזה נגמר וזהו
נו ברור אבל אם היינו בטוב היום אז היה לי יותר קל אבל עכשיו שהיום הוא לא שם עליי אני בחרא מצב רוח וסטרס שזה נגמר וזהו
אנונימית
איזה נפלא זה כשיש קראש
קרה לי גם תקשיבי ובאמת שאין לי הסבר לזה
אבל אחרי זה כאילו המשכנו לדבר דיברנו המון בדרך כלל באינסטגרם ואז נפגשנו פנים מול פנים קרו כמה פגישות סיפור ארוך והיא היתה סופר נחמדה אליי
באינסטגרם היא תמיד ענתה ודיברה איתי והראתה נחמדות וחמידות מדהימה ופנים מול פנים לאט לאט התחזק הקשר וכע
אבל אחרי זה כאילו המשכנו לדבר דיברנו המון בדרך כלל באינסטגרם ואז נפגשנו פנים מול פנים קרו כמה פגישות סיפור ארוך והיא היתה סופר נחמדה אליי
באינסטגרם היא תמיד ענתה ודיברה איתי והראתה נחמדות וחמידות מדהימה ופנים מול פנים לאט לאט התחזק הקשר וכע
הייתי מתקדם הלאה
שואל השאלה:
קשה לי אני באמת ממש בדיכאון עכשיו
קשה לי אני באמת ממש בדיכאון עכשיו
אנונימית
נשבעת היא לא שמה עליי בזמן שחברה הכי טובה שלה חיבקה אותי לידה
מה שעוזר לי במצבים כאלה:
לסדר את המחשבות בראש ולחשוב רגע את לבד עם עצמך על מה שאת צריכה (לגבי זה)
ומה שקורה לי בדרך כלל זה שאני מבינה שזה חלק מהתהליך של קראש ושמתי לב אגב שלרוב אני נפגעת או מרגישה רע וזה אפילו כשהוא לא עשה שום דבר מיוחד וזה בגלל שלא קיבלתי מספיק תשומת לב
פה אני חושבת שבאמת אין לי שמץ למה הוא עשה את זה אבל הכל יסתדר כי אם את רוצה אותן את תקבלי אותו אני מבטיחה לך
לסדר את המחשבות בראש ולחשוב רגע את לבד עם עצמך על מה שאת צריכה (לגבי זה)
ומה שקורה לי בדרך כלל זה שאני מבינה שזה חלק מהתהליך של קראש ושמתי לב אגב שלרוב אני נפגעת או מרגישה רע וזה אפילו כשהוא לא עשה שום דבר מיוחד וזה בגלל שלא קיבלתי מספיק תשומת לב
פה אני חושבת שבאמת אין לי שמץ למה הוא עשה את זה אבל הכל יסתדר כי אם את רוצה אותן את תקבלי אותו אני מבטיחה לך
אני סוג של מתגעגעת לתקופות שהיה לי קראש בביה"ס
לשאלה : ביום ראשון יהיה בסדר
באסה אבל לחכות
תדברי איתו בוואסוואס
לשאלה : ביום ראשון יהיה בסדר
באסה אבל לחכות
תדברי איתו בוואסוואס
שואל השאלה:
כל אתמול הייתי בדיכאון ישנתי באיזה שש בערב ועכשיו קמתי ואני עדיין עצובה ואני גם לא אראה אותו מחר ידיד שלנו אמר שהוא לא בא
כל אתמול הייתי בדיכאון ישנתי באיזה שש בערב ועכשיו קמתי ואני עדיין עצובה ואני גם לא אראה אותו מחר ידיד שלנו אמר שהוא לא בא
אנונימית
באותו הנושא: