6 תשובות
טוקיו גול
שואל השאלה:
נעזוב את זה שזה לא בית ספר אולי טיפה רומנטיקה אבל בכללי אחלה אנימה
נעזוב את זה שזה לא בית ספר אולי טיפה רומנטיקה אבל בכללי אחלה אנימה
אנונימי
אח יקר שותף בכיר.. קאנקי בבית ספר הוא לא התגייס
שואל השאלה:
עזב את הבית ספר כביכול וזה לא שהוא הלך לבית ספר כל יום לא חושב שראו אותו בכלל בבית ספר
עזב את הבית ספר כביכול וזה לא שהוא הלך לבית ספר כל יום לא חושב שראו אותו בכלל בבית ספר
אנונימי
הוא נתן את כל הטובות נו באמת. ^^^
wolf girl& black prince