6 תשובות
נכוןן זה כל כך מביך!
מה נעשה
את לא צריכה לבהות בעיניים כל הזמן, זה סתם מלחיץ
אפשר מדי פעם להסיט מבט
תנסי להיות גם יותר קלילה ולא לחשוב יותר מדי
אפשר מדי פעם להסיט מבט
תנסי להיות גם יותר קלילה ולא לחשוב יותר מדי
מה-
אין בנאדם שמסוגל להסתכל בעיניים של אחרים 24/7, ומי שאומר לך שהוא כן הוא פשוט שקרן.
גם אני לפעמים מסיטה מבט זה לגמרי בסדר והגיוני
אין בנאדם שמסוגל להסתכל בעיניים של אחרים 24/7, ומי שאומר לך שהוא כן הוא פשוט שקרן.
גם אני לפעמים מסיטה מבט זה לגמרי בסדר והגיוני
אני עושה את זה בשביל שלצד השני יהיה מביך
ואם תתעמקי בעיניים של הבן אדם זה פתאום הופך למאוד כיף
ואם תתעמקי בעיניים של הבן אדם זה פתאום הופך למאוד כיף
אני לא יכולה להסתכל לבנים בעיניים בשיחות זה קשה לי רצח משום מה
באותו הנושא: