8 תשובות
הייתי במצב שלך
תכירי איזה חברה אחת שתכיר לך עוד אנשים והרבה חברים זה אוברייטד עדיף שיהיה לפחות אחד אמיתי. ותזכרי שזה לא סוף העולם ותמיד יש פיתרון
תאמת שאני מזדהה איתך זה באמת קשה תנסה אולי לדבר עם אנשים שיש להם פחות חברים או פשוט תדבר יותר בכיתה ואנשים ישימו לב אלייך
שואל השאלה:
אבל אני ילד מאוד ביישן
שואל השאלה:
מה לעשות?
באיזה בית ספר אתה?
אה מחילה
שואל השאלה:
אני בן
גם אני עליתי לכיתה ז' השנה ולמזלי הייתה לי שם חברה שהכרתי מזמן. אני בחיים לא הייתי יוזמת מפגש עם אנשים שאני לא מכירה אבל למזלי היא כן. היא הכירה לי מישהי חדשה מהכיתה והיום היא אחת מהחברות הכי טובות שלי! אז אם יש לך חבר טוב אחד וקשה לך לדבר עם אנשים שאתה לא מכיר אתה יכול לבקש ממנו להכיר לך כמה חברים חדשים.