10 תשובות
ללכת לבר או מסיבה
צימר נשמע כיף אפשר להזמין לשם אוכל ושלים מוזיקה או משהו
שואל השאלה:
מילפ לאבר - כןן צימר זה אחלה אבל זה טיפה בעייתי כי צריך לשאול כל אחד מראש אם הוא יכול או לא וזה כי זה סוגשל לינה
כאילו עד הבוקר כזה נראלי
מילפ לאבר - כןן צימר זה אחלה אבל זה טיפה בעייתי כי צריך לשאול כל אחד מראש אם הוא יכול או לא וזה כי זה סוגשל לינה
כאילו עד הבוקר כזה נראלי
אנונימית
מחזק את השאלה, אני גם אוטוטו 18 ואין לי שמץ מה לעשות
שואל השאלה:
קים קרדשיאן ווסט - אחלה רעיון קימוש אבל איןלי חברים שיזרמו איתי עכשיו לבר או מסיבה
קים קרדשיאן ווסט - אחלה רעיון קימוש אבל איןלי חברים שיזרמו איתי עכשיו לבר או מסיבה
אנונימית
שואל השאלה:
999club - מזל טוב לך גםם
999club - מזל טוב לך גםם
אנונימית
תנסי לפתוח קבוצה עם כל מי שאת רוצה להזמין
תכתבי להם תאריך מיקום ושנשארים לישון ותשאלי מי יכול לבוא
תכתבי להם תאריך מיקום ושנשארים לישון ותשאלי מי יכול לבוא
חח תודה נשמה , מזל טוב:))
שואל השאלה:
מילפ לאבר - אבל צריך להזמין מקום מראש ומי יודע חודד מראש אם הוא יוכל או לא?
מילפ לאבר - אבל צריך להזמין מקום מראש ומי יודע חודד מראש אם הוא יוכל או לא?
אנונימית
תשאלי שבוע שבועיים לפני ואז כשכולם יענו אם הם יכולים או לא תזמיני מקום לכמות שאמרו שהם באים
באותו הנושא: