5 תשובות
אעדיף מישהו שלא משתף יותר מדי ברשתות החברתיות, לא להפך אבל בעיקרון זה לא אמור להיות דיל ברייקר.
לא. למי אכפת מאינסטגרם זו בסך הכל רשת חברתית שמציגה רק צד מאוד קטן של הבן אדםת
עזוב את זה שאפילו לי אין הדבר האחרון שמעניין אותי זה אם יש לו ועוד כמה עוקבים
לא סטנדרט
זה לא כזה משנה
זו סך הכל רשת חברתית
זו סך הכל רשת חברתית
באותו הנושא: