7 תשובות
קנאיות לא להתייחס אחותי אני בטוחה שאת מהממת , הן סתם עושות את זה בשביל לקבל יחס , אל תורידי מעצמך! אם את צריכה משהו תפני אליי!!
איזה אהבלות מה עובר עליהן
לא לקחת ללב משתי פוסטמות שמחפשות להוריד אותך.
לא לקחת ללב משתי פוסטמות שמחפשות להוריד אותך.
אל תתייחסי בטוח שהן הפסידו פה אוצר
את ילדה ממש נחמדה
(שמח לשמוע שקיימים אנשים נחמדים)
אבל אל תשלחי לאנשים הודעות בפרטי בלי סיבה כי זה יכול להלחיץ אותם
דרך אגב אני אשמח להכיר אותך בתור ידידים
(שמח לשמוע שקיימים אנשים נחמדים)
אבל אל תשלחי לאנשים הודעות בפרטי בלי סיבה כי זה יכול להלחיץ אותם
דרך אגב אני אשמח להכיר אותך בתור ידידים
ואם את רוצה או צריכה משהו אני פה בשבילך
אחותי הכל טוב, יש אנשים לא הכי נחמדים בעולם הן לא יכולות לעשות כלום בסך הכל ניסית להיות נחמדה ויצא לך על הבן אדם הלא נכון, אני בטוחה שלא התכוונת להטריד אך אחד הכל בסדר:)
איכ וואי תתעלמי ומהר