6 תשובות
גירשו איזה 200 פלסטינים משטח בישראל אז היא פשוט כותבת שזה לא בסדר וצריך להפסיק את זה שהיא מרגישה את הכאב של האחים הפלסטינים שלה והיא גאה להיות פלסטינית וכל החרא הזה
שמגרשים פלסטינים וכואב לה נראלי
שואל השאלה:
מה זאת אומרת? ישראל מגרשת ערבים?
לאן הם ילכו?
סליחה לי להגיד אבל זה כמו השואה
מה זאת אומרת? ישראל מגרשת ערבים?
לאן הם ילכו?
סליחה לי להגיד אבל זה כמו השואה
אנונימית
היא פחות או יותר מתלוננת על זה שבאזור "פלסטיני" ב*ירושלים* יהודים מתיישבים ואומרת כמה מסכנים הפלסטינים ומה שהם עוברים זה לא בסדר והכל בגללנו וזה שובר לה את הלב לראות את המצב שלהם
היא גם אומרת שבית המשפט הישראלי פסק לגרש את הפלסיטינים אבל זה רק הצד שלהם לסיפור ואני בטוחה שיש עוד צד...
ואז היא פשוט שמה מלא סיפורים עצובים עליהם
היא גם אומרת שבית המשפט הישראלי פסק לגרש את הפלסיטינים אבל זה רק הצד שלהם לסיפור ואני בטוחה שיש עוד צד...
ואז היא פשוט שמה מלא סיפורים עצובים עליהם
בדיוק היא מראה צד אחד זה לא שהחיילים שלנו פשוט ככה על כלום מעיפים אותם , זה לא סבבה לשמוע רק צד אחד
בדקתי קצת על הנושא...
הסיפור בכלליות הוא שבעבר יהודים קנו את השטחים האלה באופן חוקי לגמרי, והם היו ריקים לחלוטין. אחרי כמה שנים ירדן החליטה לבנות עליהם בתים וערבים התיישבו שם. היהודים שקנו את השטחים רוצים אותם עכשיו חזרה וטבעו אותם מבית המשפט שפסק לטובתם, לכן פינו את הערבים שגרו שם באופן לא חוקי, כדי להחזיר את השטח לבעלים החוקיים שלו.
אם את רוצה לקרוא על זה עוד צירפתי קישור לכתבה
הסיפור בכלליות הוא שבעבר יהודים קנו את השטחים האלה באופן חוקי לגמרי, והם היו ריקים לחלוטין. אחרי כמה שנים ירדן החליטה לבנות עליהם בתים וערבים התיישבו שם. היהודים שקנו את השטחים רוצים אותם עכשיו חזרה וטבעו אותם מבית המשפט שפסק לטובתם, לכן פינו את הערבים שגרו שם באופן לא חוקי, כדי להחזיר את השטח לבעלים החוקיים שלו.
אם את רוצה לקרוא על זה עוד צירפתי קישור לכתבה
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: