20 תשובות
כנראה שכן
אבל למדא יש יחס חרא למתנדבים
תהיי בכנפיים של קרמבו
מדא יודעים להיות חרא לפעמים למתנדבים בני נוער וכאלה
את האמת שאת צודקת אני מתנדבת במדא והם ממש מתייחסים אלינו כמובן מאילו
שואל השאלה:
^תודה אבל אני ממש אוהב את מד"א אז...
אבל ההתנדבות ממש כייפית אז לא אכפת לי מהם
גם אני
ולגבי השאלה יתנו לך מועד ב הם תמיד עושים פוזות ומנסים להפחיד תקח הכל בעירבון מוגבל
שואל השאלה:
^בובספוג
את/ה יכול/ה בבקשה לענות לי על השאלה? וגם אני לא עושה את בשביל יחס אני עושה את זה בשביל סיפוק עצמי
עניתי וגם אני אותו הדבר אני עושה את זה כי כיף לי
שואל השאלה:
^ברור גם יצאתי בתחושות יחסית טובות ממועד א סתם אני רוצה לדעת אם אני נחשב משקיע או לא
שואל השאלה:
*משקיעה
מבחן אמצע?
שואל השאלה:
יאפ
אז אין לך מה לדאוג זה מהחן מה זה לא קריטי הסוף יותר חשוב במבחן אמצע אצלנו ילדים לא עברו גם את מועד ב ולא כזה היה אכפת להם זה מבחן כזה שהם רק יראו איפה את עומדת בחומר ואם את משקיעה ולומדת את החומר
אבל תשקיעי בזה זה חשוב
שואל השאלה:
^אני משקיעה הרבה מאוד זמן על זה
שואל השאלה:
למשל שבוע שעבר כל יום שהיה תרגול הייתי מגיע לתחנה ב17:00 בערך ויותר ב22:00
מעולה
שואל השאלה:
וגם השבוע
שואל השאלה:
תודה