4 תשובות
תציע, אין לך ממה לפחד. וחוץ מזה, איך אפשר לחיות בלי לנסות?
יכול להיות שמהעסק הזה תהיה לך חברה
ממ פשוט תגיד לה מה אתה חושב,
אבל תתנסח בצורה רגילה כזאת ולא נואשת כזאת. נגיד היי את ממש נחמדה רוצה אולי שניפגש אחרי הלימודים? וכאלה.
תראה אני לא מאמינה בזוגיות בגילאים האלה...
איכ באקוגו