6 תשובות
עדיף לאכול 3 ארוחות גדולות ככה אני ירדתי במשקל שנשמר לי שנה ואני אוכלת מלא שטויות
וואי, באמת שתלכי לדיאטנית. דיאטה לא אמורה להשאיר אותך רעבה ומתוסכלת..
תתאמני רק לאכול זה לא יעזור ותאכלי בריא לא בכמויות קטנות
הנה אני נותן לך תחליף שממלא את הבטן ב200 קלוריות
גלידת חלבון
סקופ חלבון 120-150 קלוריות
100 גרם תותים 30 קלוריות
וקצת אבקת קקאו 20 - 60 קלוריות
הרבה קרח
מים לפי המראה
ובלנדר גדול
זה יוצא טיל אני אוכל את זה כל יום
ויש לחמים שיש להם 200 קלוריות ל100 גרם
וסך הכל 500 גרם בכל השקית
זאת אומרת שאת יכולה לאכול 25 פרוסות לחם ברק 1200 קלוריות
ואפשר גם להוריד ולחשב
כל 5 פרוסות 200 קלוריות
תנסי אבל אם תלכי לדייטאנית לשאול אותה את זה יהיה יותר טוב
כן כן, ותאכלי יותר תשבעי יותר