8 תשובות
תראי...
זה יותר ממני
שואל השאלה:
חחח
חחח
אנונימית
וואו לי זה יחסית מעט
שואל השאלה:
יש לי מחר בדיקת ראיה בבית ספר ואני בת 14
יש לי מחר בדיקת ראיה בבית ספר ואני בת 14
אנונימית
שואל השאלה:
כע אני יודעת זה לא היה מכוון לישון ככה קצת מבאס לא נורא
כע אני יודעת זה לא היה מכוון לישון ככה קצת מבאס לא נורא
אנונימית
גםאני זה לא בסדר אבל יאללה זורמים
זה רע מאוד,
פוגע בתיפקוד,בריכוז וכו
יכול גם לגרום לתאונות (שלא עלינו כמו שאומרים)
חשוב לישון לפחות 8 שעות ושזו תהיה שינה איכותית
כל טוב
פוגע בתיפקוד,בריכוז וכו
יכול גם לגרום לתאונות (שלא עלינו כמו שאומרים)
חשוב לישון לפחות 8 שעות ושזו תהיה שינה איכותית
כל טוב
באותו הנושא: