8 תשובות
יש לו יותר סיכוי להיות נשי אבל לא בהכרח
אולי טיפה אבל אין לדעת עד שאני אפגוש אותו לדעתי
אממ כן כי מי שהכרתי היה נשי בדרך כלל
לא
יש לי חבר ממש טוב שהוא הומו, והוא הכי "גברי" שיש
אני לא העלתי בדעתי שהוא הומו, רק לפני חצי שנה הוא יצא מהארון וסיפר לי והייתי בשוק
אז לא
אני לא העלתי בדעתי שהוא הומו, רק לפני חצי שנה הוא יצא מהארון וסיפר לי והייתי בשוק
אז לא
אנונימית
לא
עד עכשיו כל גיי שהכרתי היה נשי אז כנראה זה מה שאחשוב לשבריר שנייה