4 תשובות
מבינים שזה הדבר הנכון לעשות, לא חושבים פעמיים ואומרים להם היה טוב וטוב שהיה. עכשיו את תתחילי לחיות באמת לא משנה אם ייקח קצת זמן התאקלמות.
תכירי חברים חדשים מהשכבה
אנונימית
מתרחקים , כשאת תתרחקי את תראי שאת תכירי עוד חברים
מזדהה, לא יודע
אנונימי
באותו הנושא: