5 תשובות
לעזוב אותו..
שיעשה מה שהוא רוצה
שיעשה מה שהוא רוצה
שואל השאלה:
אבל זה מפריע לי בעין הוא בן אדם טוב וזה מחרפן אותי שאנחנו נהנים והוא שותק וצופה מהצד
אבל זה מפריע לי בעין הוא בן אדם טוב וזה מחרפן אותי שאנחנו נהנים והוא שותק וצופה מהצד
אז... חבל
זה החיים שלן מה אתה רוצה לא הבנתי
זה החיים שלן מה אתה רוצה לא הבנתי
שואל השאלה:
אני רוצה לעזור לו
אני רוצה לעזור לו
הוא מופנם, בא לי לתת לו חיבוק כי אני מזדהה איתו
זה בסדר להיות מופנם וקצת לא נוח לו עם הרבה אנשים מסביבו, כדאי שתתחברי אליו אבל לא להכיר לו את כל הכיתה
זה בסדר להיות מופנם וקצת לא נוח לו עם הרבה אנשים מסביבו, כדאי שתתחברי אליו אבל לא להכיר לו את כל הכיתה
באותו הנושא: