8 תשובות
איתי

חברות אומרות שאני יפה אבל חושבת שבגלל שאני מלאה לא התחילו
אנונימית
א. אנשים ביישנים
ב. יש אנשים שמעדיפים אופי על פני יופי
ג. היופי שלי מסנוור אותם אז הם מפחדים להתקרב
פעם חשבתי שבחיים לא יתחילו איתי כי אני מכוערת ולמה שמישהו ישים עליי כשיש כל כך הרבה בנות אחרות ויפות. ואז מישהו יחסית מקובל בשכבה וממש איכותי (עושה כושר, גבוה, חתיך, עם הרבה חברים) התחיל איתי והייתי בשוק, אבל אחרי כמה שבועות של דיבורים ושהוא הציע לי לצאת איתו הוא פשוט חתך מסיבה כלשהיא, אין לי מושג למה.
מאז אני קצת בטראומה אבל אני מבינה שזה אפשרי שימשכו אליי למרות כל שאר הבנות המהממות שיש בשכבה
אנונימית
אני חיה בעולם אחר ואני לא במצב של זה למה כל שנייה שואלים פה זה את
זרקו לי הרבה מאוד הערות על הציצי שלי, פעם חבורה של ערסים צעקו לי מתוך אוטו להרים את החולצה ולהראות להם את הבלונים. חוויה מאוד מוזרה וקצת פוגענית בהתחשב בעובדה שאני גבר זכר.
למרות שכבר התחילו איתי אני עדיין רוצה להגיב לשאלה שלך
זה לפי דעתי לא קשור לאם מישהי יפה כי כולן יפות.
בסופו של דבר זה קורה בין אם תרצי ובין אם לא אין למה ללחוץ על הנושא.
ואני חושבת שדברים כאלה לא קורים לא כי יש באמת סיבה כנראה שאת צריכה להמתין שמישהו שאת הטעם שלו יתחיל איתך ולא נדבר על כל החרמנים שיש באינסטגרם וכאלה שאף אחת לא רוצה שהם יתחילו איתה
L.E
איתי לא אבל אולי כי אני בת 14 ונראית בכיתה ו ):
אני, אני אישית חושבת שאני ממש יפה...
לדעתי לא התחילו איתי כי לא נראלי אני משדרת שאני רוצה את זה... נראלי אני משדרת סוג של דחיה כזאת... לא יודעת איך להסביר...