2 תשובות
זה אחלה
דווקא 75 זה אחלה ציון.
ותעשי מה שאת חושבת לנכון, לדעתי - אם זה מקצוע שאת סבבה איתו אז אין סיבה שלא תשקיעי.
ותעשי מה שאת חושבת לנכון, לדעתי - אם זה מקצוע שאת סבבה איתו אז אין סיבה שלא תשקיעי.
באותו הנושא: