22 תשובות
שואל השאלה:
זה השני
אנונימית
הראשון לנערות אז אני מניחה שהוא יותר קטן ועדין מהשני
שואל השאלה:
אבל יש לי שערות קשות..
אנונימית
שואל השאלה:
כיאילו בעיקרון המכשיר הוא על אותו עיקרון
אנונימית
שואל השאלה:
אבל לדוגמה אני לא רוצה לקבל עם שקע לא ישראלי
אנונימית
נראלי ששניהם אותו הדבר אבל אם הם שונים אז ניראלי שהשני יותר חזק
אם השערות שלך ממש עבות תנסי להשתמש בשני
שואל השאלה:
אבל זה לא נראה מוזר?כיאילו שזה יותר זול מהשני,ועוד מקבלים בזה אביזר לגילוח מתנה
אנונימית
בנוגע לשקע
האתר ישראלי וכתוב למטה באותיות קטנות ששמאי הוא 12v וזה ישראלי אז הכל טוב(:
שואל השאלה:
אוקיי נרגעתיי אבל תעזרי לי מה לבחןרר
אנונימית
שואל השאלה:
כיאילו מצד אחד העור שלי ממש עדין
אבל השורש חזק
אנונימית
https://images.app.goo.gl/aeguhoxnfk8okmzf7 זה דוגמא לשנאי 12v
אני חושבת ששניהם אותו הדבר תקני את השני הוא יותר זול
שואל השאלה:
לבשל הנערות לא רשום שנאי 12
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא מחשיד נכון?כי אולי זה סחורה לא טובה
אנונימית
אני לא יודעת למה לא כתוב אצל הנערות
בשני כן כתוב
אמרתי לך תנסי לקנות את השני
אבל אם את רוצה לקנות את הראשון תנסי אולי להיתקשר אליהם או לשלוח להם אימייל ותשאלי אותם אם יש להם את המוצר עם שנאי אחר
משהי שהשתמשה פעם במכונה הזאת זה יותר כואב משעווה?
את האמת ניסיתי יש לי את זה בבית
(הנחתי ששואלת השאלה כבר הבינה שזה כואב אז לא דיברתי על זה) החרא הזה כואב ברמות זה בייסיקלי פינצטות (לא זה אשכרה פינצטות) וזה כואב ברמות
בשעווה פשוט תולשים וגומרים עעם זה
לרייצל גרין שם למעלה^^
יש לי את אחד מהדגמים אבל אין לי שמץ איך קוראים לו.. וכן הוא פחות כואב משעווה.. הוא אולי לוקח יותר זמן להוריד אבל מתרגלים לכאב
פשוט צריך לגלח על שיערות קצרות כדי שהמריטה תהיה פחות כואבת, ברגע שהשערות ארוכות יותר כואב

אני כבר מגיל 12 מגלחת ברגליים עם המכונה הזאת לא עשיתי בחיים שעווה ולא סכין והשערות ממש דקיקות

הפעמים הראשונות יהיו קצת כואבות אבל זה שווה את זה
שואל השאלה:
זה לא מגלח,זה מוציא מהשורש
אנונימית
שואל השאלה:
כיאילו רשום שזה פינצטות
אנונימית
נכון פשוט יותר קל לי להגיד לגלח
שואל השאלה:
חחח אבל זה לגמרי שונה
גילוח לא מוציא מהשורש
אנונימית