6 תשובות
שואל השאלה:
j0y^ אבל אם הן יגיבו לא טוב? ואם הן יצחקו עליי עם חברים שלהן? אני לא ממש מכירה אותן רק היום הייתי איתן בכיתה היה לנו שיעור ביחד והן היו נחמדות חוץ מזה אני לא מכירה אותן
אנונימית
אני אתחיל מזה שאני ביישנית, ואני מבינה את מה שאת אומרת. בכיתה ז' החלטתי להדחיק את זה שאני ביישנית ולהתגבר על הפחד הזה, פשוט זרמתי וניגשתי ודיברתי.
אם תמשיכי לפחד אז לא יצא מזה שום דבר.. והמצב ישאר כמו שהוא
J0y
שואל השאלה:
יו אמאלה תודה לך באמת את מה זה העלת לי תביטחון לגבי זה
אנונימית
תנסי להיות איתן בהפסקות ותשאלי אותן מה שאת רוצה לדעת
תשאלי אותם מה המספר או תגידי להם רוצב לצאת היום
ואם ואם ואם...
הכל יכול לקרות, צריך לקחת סיכונים בחיים.
תמיד יהיו את החששות האלה, שמשהו לא ילך כמו שתכננו ורצינו, שמשהו לא יצליח לנו.
הפחד הזה הרבה פעמים מונע מאיתנו להשיג דברים
וגם ככה פספסים הזדמנויות של פעם בחיים.
תתמקדי ביתרונות ולא בחסרונות שבדבר ותאמיני שיהיה בסדר ושזה שווה את זה, כי זה לא יתן לך כלום אם תמשיכי לפחד.
ומה אם הכל ילך טוב? ומה אם תתחברו מאוד? ומה עם הן יהיו חברות ממש טובות שלך?
אם לא תגשי ותדברי איתם ותפתחי, את פשוט תשארי לבד..
J0y