5 תשובות
אחרי שאת מקבלת זה בפעם הראשונה את לא אמורה לקבל עוד חודש אני קיבלתי אחרי חודשים ואחרי זה זה היה לי סדיר אבל רוב הסיכויים שלך לא יהיה סדיר אז תחכי כמה זמן ואחרי זה תעשי תאפליקצה אם יש לך אייפון אז זה בבריאות . ותרשמי תתאריך שקיבלת זה חשוב
יאוו ממזל טובב אני מתרגשת בשבילךך בעיקרון מקבלים כל חודש אבל שנתיים ראשונות זה לא אחיד בעליל ולא זה לא לכולם כואב זה די תלוי בך בכוח סבל שלך ובתזונה לפי דעתי יואוו ריגושיםם:))
כל חודש במשך כמה ימים
לא לכולן זה כואב
במקרה שכן תתקלחי במים חמים, קחי כדור ותלכי לישון
לא לכולן זה כואב
במקרה שכן תתקלחי במים חמים, קחי כדור ותלכי לישון
כל חודש
בדרכ בהתחלה זה לא כואב
הספקתי לקבל כבר נראלי 8 פעמים ועדיין לא כואב לי
בדרכ בהתחלה זה לא כואב
הספקתי לקבל כבר נראלי 8 פעמים ועדיין לא כואב לי
אנונימית
יכול להיות שלך זה לא כואב אולי כי זה רק ההתחלה. מקבלים כל חודש
באותו הנושא: