13 תשובות
זה ממש מסובך ובקצרה לא באנו מהקופים בדיוק זה היה עניין של אבולוציה. לפי ההסבר שלהם הקופים באו מלטאות הלטאות באו מדגים והדגים מחד תאים שחיו בקרקעית המים (אני אתאיסט)
שואל השאלה:
אז אתה אומר שבעצם האדם התפתח באבולוציה שהתחילה בקרקעית המים?
שואל השאלה:
אבל מאיפה הגיעו כל החיות כביכול איך הם נוצרו מאיפה התחילה האבולוציה
מהחד תאים
זה טיפה יותר מסובך אז אם תרצה לדעת עוד כתוב לי בפרטי
אני דתייה
וגם אם הגענו מקופים שהגיעו מלטאות שהגיעו מדגים שהגיעו מחד תאים שהגיעו מחד גדיא אא חד גדיאא.
אז פשוט תסתכלו על המבנה הכי פשוט והכי בסיסי שקיים בכל דבר שקיים, להלן ה*אטום*;
שמורכב בצורה כלכך מדוייקת ומושלמת, שרק מטורף יכול לטעון שנוצר מעצמו.
(אם הייתם מוצאים כפית במאדים, לא הייתם מניחים שהיא נוצרה מעצמה נכון? אז לא מצאתם בחלל כפית, מצאתם. עולם. שלם. של. חי. צומח. ודומם. שכל פרט ופרט בו לא מיותר והכל משלים אחד את השני, ואם תרדו לעמקם של הדברים תגלו תורות שלמות של אנטומיה ופיזיקה ותהליכים שקורים נגד הטבע. הטבע הבגדרתו הוא לא טבעי.
טוב נמאס לי לכתוב אבל הבנתם תנקודה.
צ'יטה צ'אן דבר ראשון השם תיהי בריאה צאי מהבית תיגעי בקצת דשא
דבר שני, זאת אמונה לא יותר תרגיעי
לפי ההסבר שלך רואים שיש לך 0 מושג על מה את מדברת
אתה רוצה יחידות יותר קטנות מאטום? אפשר...
אבל בכל מקרה אתה יכול לטעון שהדברים נוצרו מעצמם, אבל הייתה צריכה להיות איזושהי אנרגיה שהפעילה הכל... *משהו* שגרם לדברים האלה לזוז, עזוב דת ושטויות, תקרא לזה איך שאתה רוצה, קארמה, יקום, אלקים, אנרגיה אלקטרומגנטית, משהו.
תקרא לזה *מקרה* ואתה מטורף:) אין שום דבר שיוצר את עצמו. שום. דבר.
אני לא קורא לזה מקרה
ואני לא מאמין שמיסטיקה יצרה הכל
אני מאמין שמשהו קרה מתישהו והוא כבר קרה בעבר והוא יקרה בעתיד שוב, עובדה שזה קורא כל הזמן גם עכשיו
סיימתי את עבודתי כאן. :)
ציטה צאן- אם לטענתך אין שום דבר שיוצר את עצמו, מאיפה נוצר אלוהים?
בקצרה, היה קודם דומם, בדרך לא ברורה התחיל תהליך שנקרא: "אביוגנזה" - תהליך בו חומר שומן הפך לתא חיים, בצורה לא ברורה, התפצל לשניים, והפך לייצור חיים מימי. ואז התחילה ברירה הטבעית ולאט לאט הכול התפתח.