12 תשובות
אל תלכי
אנונימית
אל תלכי תעשי במועד אחר שפחות תהיי בלחץ.
תקשיבי עדיף לך לדחות את זה. בגלל הלחץ את יכולה לעשות טעויות על ההתחלה, עדיף לך להיות גם לא בלחץ וגם בטוחה 3>
^ היא אמרה הרגע שהיא מאשקלון מה זה איזור של הטילים
קל , אל תפחדי :)
אנונימי
את האמת ? אני בספק אם הטסטים פועלים היום אחרי ההפצצות האחרונות לדעתי זה רק מחמיר
אם את מאשקלון אז לא יהיה לך טסט היום.
אין מצב שלא יתבטל
התבטל?
כנראה שיבטלו לך
שואל השאלה:
תודה לכולם
התבטל
אנונימית
כולה טסט אם יבקשו לעצור יהיה אפילו יותר קצר ויותר קל
אנונימי
איזה באסה :( כנראה שתקבלי רק לעוד חודש