6 תשובות
כן
כאילו אוליי יש סיבה שהוא הרגיש ככה
וחבל לוותר על קשר ככ טוב שהיה לכם
אוליי כדאי
כאילו אוליי יש סיבה שהוא הרגיש ככה
וחבל לוותר על קשר ככ טוב שהיה לכם
אוליי כדאי
שואל השאלה:
כן, אבל דיברנו יותר משמונה חודשים. יש בנינו בסהכ פחות משנה וחצי.
עד עכשיו הוא לא הרגיש אנס לדבר איתי?
כן, אבל דיברנו יותר משמונה חודשים. יש בנינו בסהכ פחות משנה וחצי.
עד עכשיו הוא לא הרגיש אנס לדבר איתי?
אנונימית
וואי אני מבין אותך
לא חושב שאת צריכה לחזור אליו
אלא למצוא מישהו אחר. זה יעזור לך לשכוח ממנו
לא חושב שאת צריכה לחזור אליו
אלא למצוא מישהו אחר. זה יעזור לך לשכוח ממנו
שואל השאלה:
אנחנו לא מדברים חודשיים וחזרתי לקאנטרי והזכרונות עליו עולים לי. בעיקרון התגברתי עליו מזמן אבל בשבוע האחרון הזיכרונות תוקפים אותי ואני מרגישה אבודה
אנחנו לא מדברים חודשיים וחזרתי לקאנטרי והזכרונות עליו עולים לי. בעיקרון התגברתי עליו מזמן אבל בשבוע האחרון הזיכרונות תוקפים אותי ואני מרגישה אבודה
אנונימית
למה הוא הרגיש אנס?
אני חושבת שהוא עשה טעות ואת נפגעת מזה ולא קשר שיעשה לך טוב שוב
אני חושבת שהוא עשה טעות ואת נפגעת מזה ולא קשר שיעשה לך טוב שוב
למה הוא מרגיש ככה?
אני גם חושבת שעדיף לך להתרחק מקשר כזה אבל אני לא מכירה אותך או אותו ואת הסיפור עצמו ב-100%.
איך את עכשיו? את עדיין מרגישה לבד?
אני גם חושבת שעדיף לך להתרחק מקשר כזה אבל אני לא מכירה אותך או אותו ואת הסיפור עצמו ב-100%.
איך את עכשיו? את עדיין מרגישה לבד?
אנונימית