7 תשובות
את לא למדת
רשמת רק את השם שלך טוב אחותי?
אנונימית
שואל השאלה:
חח למדתי פשוט החומר הזה קשה אני לא מבינה כלום ^
אנונימית
אני קבלתי במבחן (4יחל) 10.
כן, זה מאוד מביש ומבאס אבל לא נורא, תמיד אפשר להשתפר.
הייתי ממליץ לא לגשת לבגרות הקרובה אלה למועד ב כדי לשפר את הציון הגשה
שואל השאלה:
גם אם אני ניגשת למועד ב איך אפשר לשפר תציון הגשה ^? אי אפשר לעשות שוב מתכונות לפי מה שאני יודעת
אנונימית
אולי זה רק בבית ספר שלי ככה אבל אם ניגשים למועד ב אז יש עושים עוד מתכונת ועכשיו במקום שרק שתי מתכונות ישפיעו לך על הציון הגשה יש לך שלושה אז הם יכולים לשים את האחוזים ככה שהמתכונת שבא קיבלת 4 כמעט ולא תשפיע