7 תשובות
את לא למדת
רשמת רק את השם שלך טוב אחותי?
אנונימית
שואל השאלה:
חח למדתי פשוט החומר הזה קשה אני לא מבינה כלום ^
חח למדתי פשוט החומר הזה קשה אני לא מבינה כלום ^
אנונימית
אני קבלתי במבחן (4יחל) 10.
כן, זה מאוד מביש ומבאס אבל לא נורא, תמיד אפשר להשתפר.
כן, זה מאוד מביש ומבאס אבל לא נורא, תמיד אפשר להשתפר.
הייתי ממליץ לא לגשת לבגרות הקרובה אלה למועד ב כדי לשפר את הציון הגשה
שואל השאלה:
גם אם אני ניגשת למועד ב איך אפשר לשפר תציון הגשה ^? אי אפשר לעשות שוב מתכונות לפי מה שאני יודעת
גם אם אני ניגשת למועד ב איך אפשר לשפר תציון הגשה ^? אי אפשר לעשות שוב מתכונות לפי מה שאני יודעת
אנונימית
אולי זה רק בבית ספר שלי ככה אבל אם ניגשים למועד ב אז יש עושים עוד מתכונת ועכשיו במקום שרק שתי מתכונות ישפיעו לך על הציון הגשה יש לך שלושה אז הם יכולים לשים את האחוזים ככה שהמתכונת שבא קיבלת 4 כמעט ולא תשפיע
באותו הנושא: