6 תשובות
סוף סוף משהו שלא קשור למצב הבטחוני
לשאלה; סליחה אין לי מושג אבל נעצתי
לשאלה; סליחה אין לי מושג אבל נעצתי
^^^רק מלקרוא את הכמה שורות הראשונות קיבלתי סחרחורת
אתה גאון
אתה גאון
לא מסתדר לי. שאלה ראשונה בקומפלכסים שאלה שניה מערכת משוואות ממעלה ראשונה? אתה ב-יב או ב-ט ?
כמה יחידות את ובאיזה כיתה?
שיעורים של מה זה? מי לומד את זה הצילו
אנונימית
^^^סעיף ב זה מערכת משוואות ממעלה שלישית לדעתי. הבנתי רק את השלב הראשון בפתרון שעושים לוג חחח
באותו הנושא: