13 תשובות
שואל השאלה:
כי אוטובוס *
אנונימית
שואל השאלה:
התפוצץ*
אנונימית
שואל השאלה:
מה ? לא אין מצב אני לא כזאתי רעה
אנונימית
עזבי קלקסה לא רואה בעיניים
תדברי עם סתם אנשים/חברים תעסיקי את עצמך או שתתקשרי אליו
שואל השאלה:
אני לא מכירה את ההרגשה לגור באשקלון אני מקווה רק שהכל בסדר אצלו ^אני גם לא רואה בעיינים בעיקרון, אבל יש לי כבוד לחבר שלי והוא יפגע מיזה. זה כבר חוסר התחשבות
אנונימית
שואל השאלה:
ליטרלי אנשים שאני לא מצפה שיכתבו לי פשוט כותבים זה ככ מוזר
אנונימית
שואל השאלה:
אצלי היא סוג של יום אחרי שנפרדנו התנשקה עם שני אנשים וגם לא מספיק הודיעה לי על זה. לא רציתי לשמוע בכלל את הקול שלה. היא פשוט צבטה לי את הלב ככ חחח נכות
אנונימית
שואל השאלה:
ממה שקרה איתה בעבר צבטה, עכשיו לא אכפת לי כי אני אוהבת את חבר שלי אבל זה מוזר ממש
אנונימית
שימי עליה זין אל תאכלי עליה תסביכים, סתם מגעילה
שואל השאלה:
יש עוד אזעקה
אנונימית
שואל השאלה:
חולון
אנונימית
יהיה בסדר, שמרי על עצמך
שואל השאלה:
הם רוצים שאני אשן פה ההורים שלי בממד הקטנציק הזה בלי אוויר
אנונימית