התחברות
הרשמה
אני אוהב לצייר Furries אבל אני לא מתחפש לfurries, זה עדיין מוזר או שזה סבבה?
זה פשוט סגנון הציור שאני אוהב ומלא אנשים שופטים אנשים כאלה בגלל זה
12 במאי 2021, 10:27
4 תשובות
הפכת אותי לעונה בכירה איזה קול
כ
כוס/ית
שואל השאלה:
יאיי
אנונימי
זה ממש בסדר אתה לא חייב להתחפש לזה בשביל לצייר את זה אלו שני דברים שונים שלא קשורים אחד לשני
כ
כוס/ית
זה סבבה, סגנון ציור לא קשור לדרך חיים
ג
ג'ינקס