התחברות
הרשמה
נגמר לפלסטלינה הרקטות או משהו?
בטח הם היו כזה "לטס גו"
12 במאי 2021, 21:44
פלסטלינה
תשובה אחת
אזל מלאי הפימו בחנות מחכים למשלוח הבא
M
MyNameIsAriel
באותו הנושא:
אתם חושבים שזה נגמר כל הרקטות?
מה נסגר? כולם מדברים עכשיו על הרקטות...
אני היחידה שחושבת שחמאס מתכננים משהו גדול וכל הרקטות זה סתם הסחת דעת?
איך עושים צבע חום בפלסטלינה? נגמר לי..
איך קוראים לפלסטלינה שניתן לחמם בתנור כדאי שלא תתרכך?
הרקטות שנזרקו
לדעתכם הרקטות יגיעו למרכז?(חולון,תל אביב)
יש תחליף לפלסטלינה? ואם כן תרשמו לי אותו..
לדעתכם הרקטות יכולות להגיע לאזור נתניה כפר סבא?
הרקטות יגיעו לגוש דן?
איך עדיף לקרוא לרשות? "פלסטלין" או "בָּלָסְטִינָה"?